صفحه نخست » مرکز تهران » امور فناوری اطلاعات

امور فناوری اطلاعات

امور فناوری اطلاعات مرکز تهران، با هدف بالا بردن روز افزون سطح کیفی امور فناوری اطلاعات و پشتیبانی هرچه بهتر از ارتباطات داخلی و اینترنتی ، با نظارت و کنترل بر بیش از 200 کاربر و رایانه اقدام به پیگیری و انجام تمامی امور مربوط به زیرساختها ، امنیت شبکه ، امور نرم افزاری و سخت افزاری به شرح زیر می نماید:
1. ارتقا امنیت شبکه و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز هرگونه اختلال در شبکه و پیشگیری از حملات سایبری .
2. اقدامات مربوط به مجازی سازی سرورها جهت ارتقا امنیت ، سرعت و نیز ذخیره فضای بیشتر و توانایی کنترل و نظارت متمرکز بر سرورها.
3. ارائه اینترنت امن به کاربران و کنترل کیفی ، حجمی و زمانی و نظارت بر امنیت و کارکرد صحیح آن.
4. مانیتورینگ و نظارت بر لینکهای اختصاصی برای ارتباط داخلی با مراکز دیگر و لینک های ارتباط اینترنتی .
5. اقدامات زیرساختی برای بهبود شبکه و ارتباطات  و طراحی و اجرای Network Plan و ارائه راه کار و طریق جهت هرچه بهتر شدن ارتباطات
        داخلی و اینترنتی .
6. انجام تمامی کارهای پسیو مربوط به مرکز تهران .
7. بک آپ گیری منظم از اطلاعات مورد نیاز مرکز تهران و طراحی و نحوه اجرای نسخه پشتیبان
8. راه اندازی و نگه داری و رفع اشکال سرورها و سرویسها مانند سرویس Backup، آپدیت ویندوزها ، فایل سرور و ... .
9. انجام امور مربوط به اکتیو و دامنه شبکه  مانند ایجاد کاربر ، ایجاد سطح دسترسی ، ایجاد گروهای مشخص با دسترسی های اختصاصی و... .
10. انجام بررسی های روزانه شامل ارتباطات داخلی و خارجی ، کنترل سرورها ، بررسی نسخه های پشتیبان ، بازدید اتاق سرور و 
11. مستند سازی و جمع آوری اطلاعات مربوط به سخت افزار و نرم افزار سیستم ها و سرورها و زیرساخت شبکه .
12. نصب ، راه اندازی ، آپدیت و مانیتورینگ آنتی ویروس بر روی تمامی سیستم ها و سرورها .
13. نصب و راه اندازی نرم افزار های تخصصی بر روی رایانه های کاربران .
14. پشتیبانی و رفع عیب و بازیابی نرم افزارهای ستاپها (خصوصا ستاپ های فاقد پشتیبانی نرم افزاری)
15.    تعمیر و نگهداری تمامی سیستمهای کاربران از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و بررسی منظم و رفع اشکال سیستم ها در صورت نیاز .
16. پشتیبانی نرم افزارهای اداری مانند اتوماسیون اداری و نرم افزار حضورغیاب کارمندان و ...
17. ارائه راهکار جهت سیستمی کردن و کاهش هزینه و  بهتر شدن گردش کار .
18. نصب ، ایجاد دسترسی و بررسی دوره ای و رفع اشکال پرینترها و لوازم جانبی رایانه ها .
19. برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس با مراکز تهران ، اراک و ماهشهر و شرکت های بین المللی .
20. پشتیبانی تجهیزات رایانه ای برگزاری جلسات آموزشی در مرکز تهران و همچنین برقراری ارتباط جهت جلسات آموزش از راه دور.